pAsAl Aku

My photo
tak kaya. tak pandai. tak kurus. tak anggun. tak rendah. tak aneh. tak baik. tak jahat. tak bising. tak kerek. tak merokok. tak siuman. erk..?

Tuesday, November 23, 2010

:: PERHATIAN: INI BUKAN KISAH CINTA SEMBILU.TAPI INI KISAH STALKER BISU! ::

tadi 5.30 habes paper BM U merangkap paper ke-2 final nih.
takde pape yang menarik tentang soalan dia.
yang menarik ialah SUSPEK yang menarik!!
aku rasa kalo kau, kau dan kau tengok pun mesti pelik.
sampai kan aku yang ada niat nak kuar awal dalam pkul 4, rasa nak kuar tepat2 5.30 sebab nak tengok perkembangan SUSPEK nih.

taraaa~~nih posisi dlm dewan tadi.no meja 272.oh! santek kan nombor tuh..hii~
yang kaler kelabu tuh tak penting.
pemerhatian bermula...

aku da abes jawab semua soalan. macam biasa la, rilek2 jap.jeling kiri kanan.
toleh blakang.
pandang orang paling depaaannnn skali.
tengok orang angkat tangan nak tanya something kat lecturer tapi sorang lecturer pun tak nampak.
padahal selang 10 orang dari tempat lecturer tuh je.
yang budak tuh pun 1, panggil je la..
aku penah je panggil lecturer tuh sebab banyak kali angkat tangan tapi xde respons.last2 orang sebelah usha.aku usha balik + senyuman MESRA! auuww~

4pm
  • 1st page still lagi bersih tanpa tulisan!
  • tulis sikit---liquid.
  • garu kepala---silang kaki dari kiri ke kanan, kanan ke kiri.
  • tarik tarik rambut belakang sikit--sambung tulis
  • stop!
---------aku dalam hati rasa rasa budak nih takde ink kot pen dia--------
---------aku terpikir dia nih budak international ke? tak tau BM?asyik liquid je---------

4.25pm
  • ok, dia start tulis---lama la pulak tulis.
  • erm, liquid selepas 2 minit menulis.
  • sandar--peluk tubuh--tengok jam kat tangan kiri dia---renggangkan badan.
  • sambung tulis sambil tengok kertas soalan.
+
liquid
&
pikir
&
sambung tulis

---------------aku no komen! dengan budak nih! nak tulis ke tak entah!----------------

4.32pm
  • aku kuar dari dewan tuh sebab aku usha blakang dorang da kuar.lagipun sejuk gilaaa~
  • aku xtau budak tuh sempat ke tak buat karangan yang 300-350 patah perkataan sebab dalam pukul 4.30 itu, lebih kurang 8 baris je dia tulis.
  • aku xtau dia tulis hape.
  • aku yakin soklan part B and C tuh dia tak buat lagi.
  • sebab apa?
  • sebab aku tengok dia asyik usha je soklan tuh.macam soklan tuh tulisan korea.hape pun kita xtau..
jadi sebagai pengajaran, kalau kita tak paham, kita kena tanya kan?
apa la salahnya tahan kejap lecturer2 cun berselendang dan berbusana muslimah persis model majalah wanita...erk..remaja.. yang lalu lalang tepi dia tuh.
pelik la.
ok,ok la.
kau mesti kata aku pelik?
memang aku pelik sebab nih tak logik kan??
at least buat intro 1 perenggan pun kira low level la..
kalau sampai 13-15 perenggan tuh memang kau dah boleh jad lecturer beb!
ok, dah!
selamat ber-pelik-an~~~

=))))


8 comments:

ainadidideya said...

wow..aneh itu budak....

a t t said...

ehehe..agak la..muke da la skema.huu~

Mamau said...
This comment has been removed by the author.
Mamau said...

att..!! aku kte jgn ckp wat entry psl bdak nih..!! seyess...aku delete blog ko..!!

ANEH NEH NEH NEH NEH NEH NEH NEH NEH NEH NEH NEH NEH NEH NEH NEH NEH NEH NEH NEH NEH !!

a t t said...

oit!! haha..dengki laaa...
ko yg paling aneh!!
ganjil lagi onar..heh

tak susahkan sesape said...

aiyooo!
itu tulisan dalam bahsa siam meyH!
haha~
tlg jwb tuk bdk tuu~

a t t said...

haha..tak jugak..xkan sume budak dpt kertas tulis BM tp dia je tulis siam kan??huu~

syaza said...

like entry!!
stalker biru..
tp sape ek??