pAsAl Aku

My photo
tak kaya. tak pandai. tak kurus. tak anggun. tak rendah. tak aneh. tak baik. tak jahat. tak bising. tak kerek. tak merokok. tak siuman. erk..?

Thursday, February 11, 2010

:: Paris Hilton pun tak dapat buat camnih!! :




ari tuh 30.1.10...
dengan gigih dan jayanya, kami dak POLYMER buat 1 team jugak..
sebabnya???
kitorang memang budak dengo kata~
sila tatap dengan berhati-hati.......
jersi okeh.. [bukan nak belagak tapi memang nak rasa angkuh je]

=]
BESAR PUNYAAAA~





cube tengok kat blakang..ade orang tuh..tah pape nak usha2 lak..


sampai sini je..jumpe lagi..daa~

16 comments:

cik bunbun said...

tupperware fc?? hakhak.. klaka nama tuh

a t t said...

haah..dorang mmg gediks letak nama cmtuh.. =]

Ah Fatt said...

ada menang ka?

a t t said...

ah fatt: dak laki ade la menang..no 1..ktorng no 4 je..yeehaa~

pak dogol said...

ni lawan hoki ke?

muahaha!

a t t said...

mukan la pak dogol..nih lawan futsal..uhuu~

afzainizam said...

Salam Maulidur Rasul dari kami:
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ziarah kami ke blog entry anda tanpa di undang...
Moga dengan cara ini kami dapat mengiratkan silaturahim kita bernama insan...

Salallahu ala Muhammad
Salallahu alaihi wassalam

Selawat ke atas-Mu Nabi
Sejahtera ke atas-Mu Rasul

Akhlak yang terpuji
Kau contoh yang tertinggi
al Quran dan Hadith
Itu peninggalan mu
Rasulullah..
Kami menyintai mu

Sungguh mulianya pekertimu
Sinar bercahaya di wajahmu
Kaulah Nabi kekasih Allah
Kau jadi insan pilihan

Demi umat rela berkorban
Jiwa dan raga kau taruhkan
Demi Tuhan kau tempuhi
Dugaan dan cabaran

Ya Rasulullah
Tika mula kau menerima wahyu
Hatimu resah tiada menentu
Khadijah mengukir kata-kata
Bahwa kau Rasul buat seluruh umat
(Bahwa kau Nabi buat seluruh umat)

Bila kau hampir memejamkan mata
Lidahmu basah menyebut ummati
Kasih sayangmu tak bisa digambar
Hanya selawat pengikat kasih

MENCARIPETUNJUK_xxppxx said...

MCM PERNAH TGK JE TEMPAT FUTSAL NI...
MCM D'FUSTAL JE...

a t t said...

haah..d futsal..mne tau?mne tau?haha

xxppxx said...

TAU SB SLALU P MEN FUTSAL DKT SANA..

a t t said...

haha..bgusnye jmp org kampung sementare..haha..

rAy jR...@...Aliff said...

perghhh..majulah sukan utk negara...ni bru mntap..hehehe

cik bunbun said...

haha. yeke paris tak buat macam ni?

ngee :) tapi angkuh jugak ade jersey ni. mihahaha

naseb bek bunbun kaki bgku. lalalala :P

a t t said...

ray si jr : marilah maju bersame2..ngaa~

bunbun : ye btol..xpenah tgk si paris nih futsal2 bagai..hehe..mmg nk jd bongkak siket pasal jersi tuh..yeeha~

-atiQah- said...

waahhh...bestnya! hehe..gmbr2 pun cantik!

pasal buffered earning nuffnang, nak kena ada dalam 200 org pengunjung tiap2 hr..baru dpt buffered earning..

tp sy skarang pun dah tak byk pengunjung, tp satu masa dulu pernah dapat sampai 200 pengunjung..

ramai yg nak buffered earning, sbb iklannya akan selalu ada..

a t t said...

atiqah: tq so much for the info dear..hehe hope u will get such victory again n again oke.. =D