pAsAl Aku

My photo
tak kaya. tak pandai. tak kurus. tak anggun. tak rendah. tak aneh. tak baik. tak jahat. tak bising. tak kerek. tak merokok. tak siuman. erk..?

Saturday, October 30, 2010

Contest Aku Bangge Pakai Baju Bundle

salam!
hi!
macam biasa, bila lama tak update, then tiba tiba update untuk masuk contest.
ok, ini contest berkaitan BUNDLE!
AKU ADE...KAU ADE KE??
ngaaahaha..

info: banner contest oleh PENGANJUR contest.
website: Lipat's Bundle dan Ka Ching Preloved

amende yang ada kat website diorang?
jap.
kesemua MEREKA boleh dipadankan dengan CARDIGAN untuk tutup tangan selain penambah perasa dalam gaya.
kalau baju singkat sikit, boleh je pakai macam saya pakai.. ^^

kenapa bundle??
1. sebab murah walaupun nampak mahal.
2. sebab ada saiz besaq untuk si besaq seperti saya.
3. sebab kadang-kadang tak jumpa pun pattern baju tuh di dunia realiti tapi kat bundle tiba tiba ada.macam comel je. ^^

jadi hencek LIPAT's and hencek BOINGBOING....
tadaaa~~
ini pic GEDIK.

ini pic memang muka normal~ T__T
itu baju kemeja Bundle dari kedai kat putrajaya masa hari belia.
tehee.
topi keledar tuh bukan bundle.hiasan~

ok, sekian~

4 comments:

tak susahkan sesape said...

i like topi keledar!

pA'aZ said...

hahahahaaa..
suke2!!
gmbar ngn topi kledar 2.. ^^

Ka-Ching said...

nape muke camtu ngahahah~

thanks 4 join :D

ayush99 4eve said...

fuyyoo!!!
kakak ak ke nie
hahahaha
taneah