pAsAl Aku

My photo
tak kaya. tak pandai. tak kurus. tak anggun. tak rendah. tak aneh. tak baik. tak jahat. tak bising. tak kerek. tak merokok. tak siuman. erk..?

Wednesday, October 28, 2009

:: pAk munAwe...sape tuh?? ::


since yesterday punya yesterday,
our KHAKI xabes2 sebut pasal pak munawe..
watthepakmunaweyangakungankorangxkenaldisebut2??~
**amik perahan idea adhu ek..ehee~

semalam kat TV3 ada la ter'sebut' je pasal nama munawir..
tetibe...
"hahahaaha..lawak la..pak munawe..hahahaa~"
"haa?kenapa??eheee~"

tanpa di interview,si KHAKI pun bagitau;
"klaka la kamu..dalam cerita man laksa tuh ada jugak.. kedai pak munawe..hahahaha..klaka.."
". . . speechless . . ." <-bajet je tapi aku n KUN gelak gak la sebab xtau apa kaitannya..haha tadi pon time kitorang tengah sedap melahap dia boleh sebut lagi pasal pak munawe tuh...
kejadah?????

kepada KHAKI, jangan weh..kang xpasei2 kena TULAH kang..waakakaka..



** kepada yang mungkin ada kaitan dengan nama munawir/munawe, saya att mohon hampun~
** nama tuh xde bersalah pon..orang sekeliling yang sebut xbetol..ye dak??
** jangan saman saya..saya xde lesen motor lagi~