pAsAl Aku

My photo
tak kaya. tak pandai. tak kurus. tak anggun. tak rendah. tak aneh. tak baik. tak jahat. tak bising. tak kerek. tak merokok. tak siuman. erk..?

Tuesday, January 12, 2010

:: berdosakah aku?? ::

taraaa~
lama xbagi blog nih update2..sebabnya??pikirlah ekau sengsorang..

nih kembali kepada tajuk post..
mood adalah seriyes k!

tengahari tadi sambil2 tunggu bas untuk pulang ke wang ulu terchenta dengan berbekalkan slurpy gedik tuh, datang la sorang brother nih..salesman..ke salesmen??lantak la..

macam biasa tugas beliau mempromosikan barang yang ada kat aku tapi aku tolak..
dia nak jugak..kejap katanya..aku pun kata taknak tapi bukan pada merokok..ko nak merokok ikut sukati la!!haha..

seriyes kembali~
pastu setelah bertarung taknak2 tuh, brother tuh pon berlalu la..agak kecewa mugkin..
tapi kepada bro tuh:
  • sori bro..aku xde mood tadi..len kali maybe aku boleh la nak dengar2 sikit..
  • semoga bro, ko dapat customer yang lagi baek dan pendengar setia..
  • harap2 ko boleh dapat lagi keje yang elok2 pastu boleh kumpul ghete, kaya, jalan2, membazir..haha
lepas bro tuh blah, aku ter-tau yang dia nak promote tuh buku agama..
aku rasa berdosa kot sbb benda tuh pon aku xnak denga..
benda baek kot..
apakah?????????
tapi takpe kan buat macam tuh??



** gambar menunjukkan bayi tidak mempunyai dosa..tapi bagi kita yang merangkap 'bayi dewasa' nih macamne??
tepuk dada SENDIRI, tanya la jugak dada SENDIRI..

No comments: