pAsAl Aku

My photo
tak kaya. tak pandai. tak kurus. tak anggun. tak rendah. tak aneh. tak baik. tak jahat. tak bising. tak kerek. tak merokok. tak siuman. erk..?

Saturday, December 11, 2010

:: SHAHIR ZAWAWI! I DO! ::

shahir! walopn kau tak cakap lagi ayat " will u marry me?"
tak pun ayat "will u be my side every year,every week,everyday,every hour,every minutes and every seconds??"
tak pun ayat "be my girl!"
mungkin jugak ayat "meh la kawen sama2!!"
HAHAHAHAHhahahaHAHAHAHA..
gelak syaitOn da nih.

ok wat..
kau jeles eh?
ok, aku tau kau mesti nak terbalikkan dialog tuh sume kan??
kau mesti ckp sepatutnya.....

"ala faten!! sepatutnya kau yang tanya soklan soklan 1,2,3 (tuka men)n 4 tuh kan??
ko takyah berangan lebih lebih!! aku konfem nak tggu dia jawab "I DO" tuh mesti bukan on d spot. behind or beside da spot pun bukan. dia mesti reject awal2 sambil buat muka 'smirk' + 'swear' dlm skype.. sebab ape? sebab kau GAGAH!"

ok, kau memang kan.
pendengki.
penjeles!!
ok la, balik nk p umah shahir jap.hurmmm..
=)))


nih la shahir..
alaa..yg gitu gitu tuh..
wuuu~~
ok ok..
aku da tak perasan..
*sambil kecikkan bada sebab rasa down*
^^

5 comments:

Mamau said...

*bada = badan

heh +_+

a t t said...

MAU!!!!!!!
U!! WATCH OUT!!

huh..aku btulkan la nih~

syaza said...

statement gilak!!!

Nor Atiqah Aima said...

die sayang saya atin....=>

a t t said...

tet: xde gilak2!!

iqah: sila jgn berdusta~ tq.