pAsAl Aku

My photo
tak kaya. tak pandai. tak kurus. tak anggun. tak rendah. tak aneh. tak baik. tak jahat. tak bising. tak kerek. tak merokok. tak siuman. erk..?

Friday, February 18, 2011

kalau makan telur je nanti kentut bau telur.kalau makan tomyam sampai kenyang gila??

eh!
hedhoo~
quick2!!
ok, memang tengah kenyang gila.
makan tomyam kedai sebelah the store tuh la..
sudah la tomyam panassss.
kemudian sambal belacan yg memang cili hijau pedas nak mampusss.
air ber-AIS pulak tuh..
memang pakej lengkap tebako perut..
*kite bako je! kite bako!*

apa tah la benda dalam tomyam tuh ntah yg makcik tuh letak?
ok, benda basic.
plus pati tomyam yang dalam botol label kaler ungu tuh.<--mok sa selalu beli.
juga garam gula guli sepenuh tangan gebu makcik tersebut.
tak lupa jugak cili hijau kecik yang pedas nak mamposs..
ok, da siap.
boleh makan semasa tomyam sedang mendidih didih!!
jangan hiraukan rasa terbakar lidah kerana rasa tuh!!rasa!! rasa yang penting~

sejak kebelakangan kehadapanan serta ketengahan ini,
sudah mula berjinak2 kembali la melihat series korea.hahahaHAHA
tapi 1 drama je la..tak larat dah..
1 drama nak 20-30 episod..

jadi sekarang-an ini, melayan kembali variety show~
ok, tata.
nak p teman DHA bace novel..<--eh!dia ade kat sebelah plak.heh

*tangan kanan melambai2*

2 comments:

Naisophon said...

kenapa x letak gamba tomyam tu?

.:: yUki a.k.a f@Ra ::. said...

kite bako..kite bakooo!!

tomyam~~ nak!!