pAsAl Aku

My photo
tak kaya. tak pandai. tak kurus. tak anggun. tak rendah. tak aneh. tak baik. tak jahat. tak bising. tak kerek. tak merokok. tak siuman. erk..?

Tuesday, January 25, 2011

::mimpi kawen::

padah tido senja2 memang boleh dapat la mimpi bukan2 kan?
tetiba rasa penat nak mampooos..
tah ape yang aku buat tah..
tido la maghrib...
haa,hambek kau!
ketepek!
mimpi kau kawen!
gile ke?
ade laki nih, pakai spek!
ha, sape laki pakai spek?
oh kau ke?
ok, kau mesti bakal suami aku kan?kan?kan?
hahaha...sudaahh!!!

ermm..beberapa hari sebelum nih,pegi shopping complex, nampak banyak gila budak2 bayi.comey2 masalahnye..aku memang tak puas ati la kan..hahaha
so, aku agak da nih, mesti ade sesape nak kawen ke, nk dpt ank ke...
ok, memang dasyat.
kawan saye, ada yg pregnant 4 bulan, 3 minggu.
sedara kawan saya and saerah adek siti nurhaliza baru bersalin..
sazzy falak pregnant.
ermm..sape tah lagi pregnant..
ayu raudah??
eh! lambat sket lagi..rilek la..mesti anak beliau kemba kan?
macam ziana zain..errkk.tetibe~

tapi mak aku pun kemba..
anak takde kemba pun..
ok, out of topic.

da la, itu sahaja!
kalau mimpi kawen ke, mimpi pegi korea dengan yoochun ke, mimpi makan durian 44 bijik ke, itu semua mainan tido.
lagi2 untuk budak yang tido senja!

wey!!! kau da besa..
tido time malam je la.
agak2 da pagi bangun!
jgn mcm aku, melingko je keghojenye..heh.

@@<<--gile!

No comments: