pAsAl Aku

My photo
tak kaya. tak pandai. tak kurus. tak anggun. tak rendah. tak aneh. tak baik. tak jahat. tak bising. tak kerek. tak merokok. tak siuman. erk..?

Tuesday, May 4, 2010

:: kau pembunuh! ::


sekarang nih bukan main lagi semua nak bunuh2 orang ek.
apekah?
ingat nyawa free ke?
ingat nyawa tak bermanfaat apa2 ke?
ingat nyawa boleh beli longgok2 bundle??
adeh~

dak A nak bunuh dak B..
dak X nak bunuh dak Y..
dak M gaduh dengan dak N pastu dak G bunuh dak M dan N sebab tekanan..
dak H tetibe kena bunuh dengan dak W walaupun dak H takde kaitan zahir dan batin dengan dak W..

banyak betul la perkara jahiliah.
sila sedar diri anda-anda manusia ini!!
takkan nak kena tampar baru sedar bai??


-okeh, perenggan kat atas merujuk kepada banyak aspek.
-bunuh orang.
-bunuh binatang.
-perkara yang main2 sampai bawak bergaduh dan akhirnya berbunuhan.
-jangan la weh. kau tak sayang nyawa, gadaikan nyawa sendiri. bukan orang lain.
-yang tak berdosa pun turut jadi mangsa.
-tak belajar sivik ke?


okeh, habis da.
tak suka bunuh2 even semut, nyamuk, rama2 kecik semua hanya dihalau dan bukan dibunuh~~
=D

2 comments:

abe long said...

aku suke bunuh cicak mlm jumaat

a t t said...

bgus2..dapat pahala kan??hehe~
tp xde la diri nih nak buat cmtuh..xsnggup.