pAsAl Aku

My photo
tak kaya. tak pandai. tak kurus. tak anggun. tak rendah. tak aneh. tak baik. tak jahat. tak bising. tak kerek. tak merokok. tak siuman. erk..?

Thursday, May 6, 2010

:: kOsong! ::


bila ye tarikh tu?
tarikh yang buat kita rasa kosong serta merta.
tarikh yang membuatkan kita tiada dalam mood kesenangan.
tarikh yang penuh dengan kritikan.
tarikh yang menjauhkan kita bersama.

wana dan ainur..
kita da lama sama-sama kan?
saya da tak dapat nak dull dengan kamu ainur.da tak dapat nak usik sikit kamu ainur.
kita da tak dapat nak photoshoot wana..
da tak dapat nak lepak minum sama2.
tak dapat nak besahur, berbuka sama2.
da tak dapat cerita2 sama.
kosong la..
kosong.
0..


ainur, wana! jangan lupa kat sini~

reen dan enie..
walaupun korang budak kechik lagi, tapi korang da tua.haha
ermm..camne nak dengar penyakit rainisme lagi?
camne nak dengar gelak2 lagi?
camne kita nak main galah panjang tengah2 malam lagi?
camne korang nak makan cucur bawang lagi?
camne nak dullkan korang lagi?


reen n enie..lupa orang sini siap korang!

untuk semua yang akan berpindah,
percayalah!
kitorang tak nak benda nih.
kita doa2 la benda nih tak jadi.
sangat sedih!!!!!!!!
ermm..kena duduk dengan roomate baru! housemate baru!
kalau diorang jenis tak makan saman camne?nak bagi makan apa??carrot?

apa2 pun, cuti nih jaga diri.
jaga hati.
jaga emosi.
jaga-jaga.

insyaAllah kita jumpa lagi!
sila berharap!!!!
sayang korang2..
sriyes..
tak tipu!


to polymerian boys and girls,
enjoy your holiday.
see you!!
yang aneh2, pelik2, menciw2, sila ubah diri..matang sket boleh tak??
aku rujuk kat MAU, PAYANG, JEJE, AIN@DHA, MIRA@KUN!!
yang laen2 belom lagi dalam kategori khas nih..

emaaak!!! im coming~~
song box tesco!!! i'm coming~~
jom karok jom..hee~


sekian.

4 comments:

kenwooi said...

enjoy the holidays! =)

a t t said...

kenwooi: thank u~~ =D

erniemusliana said...

kak atinnnnnn.!!!!!!!!!!!=.="
takkan lupe.!!ow yeah!!=)

syaza said...

slamt kembali semula ke wang ulu ye...kamuk semuak
tahniah2