pAsAl Aku

My photo
tak kaya. tak pandai. tak kurus. tak anggun. tak rendah. tak aneh. tak baik. tak jahat. tak bising. tak kerek. tak merokok. tak siuman. erk..?

Sunday, May 2, 2010

:: muka jambu air! ::

definisi perkataan adalah bergantung kepada individu.
aku tak tau makna betul dia apa.sebab apa? sbb aku xcarik.heh
ikot kekuatan batin aku, muka jambu ni refer kat orang lelaki yang cantik.
ye la, kulit kaler putih2 luntur, bibir merah, comey2, hensem2..

haa..itu apa yang aku rasa la.

diorang nih metroseksual kot.certain maybe.sbb tuh cantik.kalah dapne iking!

antara muka jambu-jambu yang aku agak2..


1. DBSK!! [xiah,micky,jaejong,changmin,yunho]
*blushing*
tengok tuh,muka nampak perfect je.kalo buat muka buruk pon nampak cantik gile.


2.
F4 [jerry,ken,vic,vanness]

blakon kejap,top 1 dunia, nyanyi, kaya, break, keluar single sendiri~


3.
dafi [ni org kata, aku tak kata tapi angguk kepala je]

suara biasa2 takpe, boleh improve kemudian. janji muka tuh je, semua jalan~~


4
. dak Kyle XY nih. [aku tak kenal dia nih]

nampak macam macho je amek gambar pandang belakang.kalo aku buat mesti tak sama kacak cam dia~


5. KAT-TUN [aku tau kazuya je.haha.yang masukkan 8 jari dalam poket seluar]

aku potong rambut cam dorang mesti tak sama anggun dengan dorang.ape kena tah.

apa2 je la yang muka boleh tahan tuh kategori jambu la kot.
orang2 sekeliling kita pun banyak je muka2 jambu nih..
walaupun aku paling besarkan gamba DBSK, tak bermakna aku tak sayang kau Hongki!! aku juz lebihkan sket chenta kat dorang je~ baahaha
janji semua dengan aku, jangan nak pikir2 muka jambu tuh camnih pulak...

aku sekeh kang!
huh!
tata~


* semua gambar amek kat google kecuali lukisan paint tuh je aku punye! =D

8 comments:

Im Azwa (: said...

aduhhh. saya baru tefikir muka jambu kat bwh tuu

a t t said...

azwa: pentipu! xkan xpenah tepikir..heh

Katak Gomok Sulie said...

jambu satuuuuuuuuuuuuuu...hahaha...

erniemusliana said...

name kyle tu matt dallas.!!!!
gile minat cite neyh..heheh..
jambu2...nk gak bf gituh..kak att carik ann.!!heh~

a t t said...

katak: amek2..dua, tiga pon boleh..haha

enie: oo..mat malas??haha..ko nak ek?aku pon nak gak..baahaha..crik sama2 jom~

~AkukahMilikmu~ said...

dik, mna boyfren2 kak sara?tkder pun.boyfren kak sara 2PM n SS501..

a t t said...

alaa..akak xckp awal2..sy letak byfren saye je la kak..hehe~

Unknown said...

噴印機
噴碼機
雷射標示
碳帶熱轉印機
打包機
pet打包機