pAsAl Aku

My photo
tak kaya. tak pandai. tak kurus. tak anggun. tak rendah. tak aneh. tak baik. tak jahat. tak bising. tak kerek. tak merokok. tak siuman. erk..?

Friday, November 20, 2009

:: AKu bukAn pelAkon ::


aku pelakon..

tapi aku bukan pelakon layar skrin..
aku bukan jugak pelakon di kapal layar..
aku hanya pelakon di muka bumi yang dicipta oleh Yang Maha Esa sahaja....

kata-kata diatas hanya gimik..
just nak bagi tau..semalam n hari nih, saya att telah mengikuti " bengkel pengarahan, penulisan skrip dan penyuntingan..
orang-orang hebat iaitu :
- datok mustapha maarof [pelakon,pengarah, dsb],
- Raja Aznil [iklan person],
- En. Ismail [penulis skrip],
- Mr. J [pensyarah SeGi],
- En. Syed [kalo xsilap la..]
- En. Bapak [sbb xtau nama beliau so amik je nama tuh sbb dia jadi bapak jap :p]

banyak input yg dapat..xtipu..rasa da boleh buat filem dah..hahaha
xde2..maen2 je..tapi sangat penat..petang hari nih ada exam last..WAAAAHHH sgt seronok!!!!
esok pulang kepangkuan ibunda n keluarga tercinta~

housemate2 sekarang tengah kemas2 ye..saya sgt jeles..xtipu..betul2 nih..huf!!!
selamat berkemas..
selamat hari2..
arrghh..merepek!!
sekarang tetibe pening kepala n selsema..
xlarat sebenanye tapi kena gagah ok untuk exam jap2 lagi..huu~

mari berdoa kepada saya supaya tak mengantuk..
nak cover2 subjek nih..
tadi siap berlakon skali..xpadan ek kau dengan nak examnye..apekah??

ini bukan salah saya..saya terpaksa digunakan sebab baju saya kaler putih..kaler tersebut naek sikit dalam monitor director tuh..
punyalah takot nak mampos..mana taknye..1st time kot blakon dlm set shoot yg cam betul2..
dengan set, lighting, kamera, mic..WAAAAHH apekah???

dah2..nak study.. :( :( :(
sedeh sikit sebab xdpt join penutup bengkel esok..huhu..sedih..sedih..sedih...

2 comments:

Fatt Chin Choy said...

ko bakal kerja bidang ni ker?
syokkk nyerr

a t t said...

fatt..xde la..aku amik engineering..nih sampingan je..:)
tapi best..haha