pAsAl Aku

My photo
tak kaya. tak pandai. tak kurus. tak anggun. tak rendah. tak aneh. tak baik. tak jahat. tak bising. tak kerek. tak merokok. tak siuman. erk..?

Friday, November 20, 2009

:: terimAlAh kasih sAyang aKu ::

halluuha!!
1st..aku nak ucapkan terima kasih kat blogger2 budiman lagi cantek bergaya di hari raya AidilAdha nanti..
hai adhu!!!
sebab apa??
sebab sudi nak undi cerita contest lumut yang aku men taram tuh..
pape pon, tahniah utk dak lumut sebab berjaya buat 1 contest yang menarek dan mengembangkan otak yang kecut sikit sebab mandi malam2..

kepada semua yang berjaya tahniah diucapkan..
mut..nanti buat lagi ek contest..
dan pada sesapa yang buat contest tuh, roger2 la patik disini.
mana tau boleh nak join..
memang seronok benda2 camnih..hahaha..

sesapa yang undi cerita aku tuh aku ucapkan lagi sekali TERIMA KASIH SETINGGI-TINGGI KLCC okey..haha~
sian korang kena saket mata kan baca..haha..
nih aku tatapkan kat korang muka aku yg pemalu sebab korang cool..

**seriyes aku pemalu tapi ramai orang nafikan..aku pon xtau nape......


sapa nk eye mo utk mata bgtau aku.. ^O^


**apa maknenye kalo depan mata kita sekarang nih ada kamus dwibahasa oxford fajar???

No comments: