pAsAl Aku

My photo
tak kaya. tak pandai. tak kurus. tak anggun. tak rendah. tak aneh. tak baik. tak jahat. tak bising. tak kerek. tak merokok. tak siuman. erk..?

Sunday, September 5, 2010

:: derma DARA..?? derma DARAH la! ::


'DARAH ANDA MAMPU MEYELAMATKAN NYAWA. JOM DERMA DARAH!'
'JASA ANDA AMAT DIHARGAI.'

ini tagline buat sendiri.
tehee.

cuba bayangkan kau tengah excited melampau sambil tersengih2 tak berhenti sebab nak derma darah,
pergi, sampai, isi borang dengan muka busuk tersengih, siap beratur panjang tunggu turn amek darah,
tetibe time cek kepekatan hemoglobin tuh, mesin tuh keluarkan nombor 12.0.
oh! boleh derma!!!!! yes!!

lepas tuh tetiba MA tuh cakap,
'adik tak boleh derma hari nih. kami nak amek penderma yang hemoglobin 12.5 ke atas.'

lepas tuh DOKTOR yang agak menarik untuk dilihat itu cakap,
'memang biasanya 12.0 tuh boleh derma tapi untuk hari nih kami amek yang 12.5 ke atas. lain kali ye. lagipun darah nih badan awak sendiri je.'

GRRAANNGGG!!! ZESSS!!! PHIIUUU~~
awan awanan gelap campur kelabu terus datang atas kepala, ada air turun secara banyak dan laju sekali..

KEERRRKKK!!!
ade benda tajam yang toreh hati secara kasarnya.

uwaaaaaa!!! tensen!!
rasa nak nangis sebenarnye....
huhu..
lagi2 itu 3 orang budak sudah boleh derma!!
i actually dunlike u olls..
watch out eh!
later i CAN donate!
with NO DOUBT!!
with NO LIMITED Hb!!
puahaha~

walaupun hatiku terguris melihat kalian, TATAPI hatiku juga xsanggup tinggalkan kalian sorang2 duk kat katil kerusi tuh ha!!!
gambar2 adalah hasil WE dan aku dan kamu.eh! tetibe.. =p
kiranya gamba yang chantek gile sampai boleh nampak pixel yang pecah2 tuh kamera henset mahal aku ok! =]

oh! inilah mesin yang perlu di dendam secara berkesumat tahap kuasa tiga.ala, kuasa 3 ja.

beliau sangat semangat. yang badan kecik2, kering2, jangan ngade2 kata 'i xcukup dawrawh.xbole derma.' eh hello! beliau ini pun kecik jugak!!

gambar mencapap perlu sangat2 bagi menaikkan seri wajah.

muka kepuasan kerana berjaya menjadikan aku seorang pen-JELES!!!!!!!

perangai macam nih ingat elok ke? show off ek? tau r tambah sijil. siap ada nama doktor agak menarik tuh lagi!!!!! i dunlike this thing! sebab tuh aku gelapkan plus letak nama blog besau2.

last one,
we can analyze people by only seeing their slippers position.
haha.

pling!! ^^.
ok, itu sahaja..
selamat hari hari anda semua.
marilah pergi hari2~~


10 comments:

si biskut said...

apsal aku derma darah berpuluh kali tapi sehelai sijil pon aku tak penah dapat...dari perlis hingga ke sabah aku menderma..dari utara ke selatan...jeles plak tgok.tapi aku ikhlas sih...

Mamau said...

heh..xde rejki la tuh..sila cuba lg ye...aku derma pers taim, tp dpt...syarat baru kot..^^

admin said...

patut la makin lansing korang derma darah upanye...hehe

pA'aZ said...

att!!ngate aku kering ehh..??cett..hahaha,kering2 pn dpt derma gak..wuekk3x.. ;p

a t t said...

biskut! biskut!!
mmg ade la..setau aku, setiap tempat nk amek darah org, dorg bagi sijil..
ko bia betul..ko derma kat sape drh ko??haha

a t t said...

mau: xde kaitan sijil tuh ngn 1st taim ke hape la..


admin: ko ngate deme mknenye ko ngate aku skali..cmne??
hehe

a t t said...

paaz: aku xngate..aku ikhlas..hahhahah

Mamau said...

si admin nih mcm trase bdn kurang lemak la tuh...aku ley derma lemak klu nakk....

att !!! ko punye word verification nih kuar "sessior"...mcm ayat org perak jee....hahahaaaa!!!

a t t said...

hahahahah..tau2 je kite org ape kan~~~

syaza said...

seliper position tu x bole belah