pAsAl Aku

My photo
tak kaya. tak pandai. tak kurus. tak anggun. tak rendah. tak aneh. tak baik. tak jahat. tak bising. tak kerek. tak merokok. tak siuman. erk..?

Sunday, September 19, 2010

:: meh makan kertas ::


pernah makan kertas?
nak cuba?
kalau berani je la.
tak susah.

pegi amek benda keropok yang sedap2 tuh.

mula2 bukak pembungkus tuh.ha, bukak sekarang. elok2.jgn sampai terpelanting keropok die.
lepas tuh makan la dalam sebutir dua...dah?
lepas tuh letak atas meja.tutup sket jgn bagi habuk masuk dalam keropok eh.nanti racun plak.

tggu la dalam 2-3 hari ke, kau bukak balik keropok tuh.
ha, try gigit.
preett!! sangat tak krup2 nak makan.
sangat kertas..

tapi aku tau, kau kalau kertas2 pun kau tibai kan?haha.boleh geng dengan aku.
dah xde benda len nak mkn kan?
kau kan tengah layan tenet.
tuh je kan benda makan kudap2 yang kau ade kan?
hehe
makan je..
sedapkan?

lagi kertas lagi mencabar kekuatan gigi kau.
selain keropok, benda keropok belanda mak nona nih pun boleh gak.



tapi hati-hati!
benda ini boleh melekat kat gigi berlubang!!!
sekso la ekau kalo tekono..haha

p/s: ngaku je yang semua pun tolak batu dengan kayu je...yang len kau habis habisan peghabih!kan.kan.
p/s/s: terime kaseh kpd kawan saye sbb bgi experience makan kertas nih..i like i..seriyes!!


5 comments:

tak susahkan sesape said...

kertas??
dush!dush!
dh lme hidup?

a t t said...

nandung tuan~~
betul..cbe la try..
xcaye tanye sya n syaza..haha

Mamau said...

eh..tdi lupe nk tnye syaza...

syaza said...

haha...
kertas
memg sedap mkn kertas kn att???
lepas mkn siap dpt idea brtimbun-timbun tok wt asgmnt bm hahaha
---->>>bertimbun la sgt

.s.o.f.i.a. said...

lagik real kertas kalo ko beli coklat udang zaman dulu2........... dia balut ngan kertas yang bley dimakan...... he he.... tapi ko budak2, mesti tatau coklat udang tu pajadah........ tanya mak ko jer la....