pAsAl Aku

My photo
tak kaya. tak pandai. tak kurus. tak anggun. tak rendah. tak aneh. tak baik. tak jahat. tak bising. tak kerek. tak merokok. tak siuman. erk..?

Wednesday, August 25, 2010

".A.K.U.D.I.A & P.O.L.C.A .D.O.T .S.H.A.W.L.S" contest


oh! saya di-tag dalam contest nih oleh si gadis nur irwani ~~
jadi, saya pun join la..haha..
ini dia tuan punya contest punya banner..

nama beliau Pupel . ada kawan nama Cik Jameah.. =))

untuk SYARAT DAN PERATURAN yang lebih terperinci, sila klik teng tedenggg di bawah..

ada 3 Kategori Contest Iaitu :

1. Anda Dan Polca Dot Shawls.
2. Anda,Dia Dan Polca Dot Shawls.
3. Dia Dan Polca Dot Shawls.


jadi, saya pilih kategori no.3!
muktamad!
betul..

♥Dia dan Polca Dot Shawls ♥


beliau yg saya maksudkan berada di sebelah kiri memakai shawl polka warna hitam putih beserta spek mama juwie tuh~
sila panggil beliau Wanie Aley.

kenapa saya suka tengok dia pakai shawl??

sebab dia best~~ haha.
sebab sejak dua menjak nih shawl je yg dia pakai.
sebab muka dia sesuai pulak tuh. tak kecik sangat, tak besar sangat, tak pelik.
taruk je apa2 jenis shawl, nampak elok terletak kat muka.
kalau saya pakai? huhu..
"muka macam dugong dah nih.."<--kak ain, selaku ex-housemate saya yang kata! maka, gambar di atas yang main highlight ialah beliau a.k.a Wanie Aley.
saya? sekadar memeriahkan pixel gambar sahaja~

sekian.
nak tag: athirah, fisya, shakira





p/s: cik Pupel, cukup syarat x?? =))


11 comments:

DiNa-DiaNa said...

good luck dear...
dina tak leh join lak..sbb takde langsung shawl polca dot..huhuhu...

a t t said...

dina..boleh la join..pinjam kat org~ hehe..jom la meriahkan contest nih..

.::fIsYa::. said...

aah laa...saya pun ngak ada polka dot shawl..(sambil selongkar almari check balik nih)...huhu

a t t said...

cik fisya bolih pinjam kat jiran sebelah..haha

pA'aZ said...

ehh,gambo ni..sye yg ambil!!hahaha.. ;D

a t t said...

paaz: tehee..

PuPeL said...

thanks joint ye.yang len2 jom2..ada masa g ni

syaza said...

heheh
sye yg amik gamba ni kot...
ad rase x??

.s.o.f.i.a. said...

dah menang!!! tahniah!!!!

a t t said...

tq2!!! haha..sgt bertuah la..
cik pupel!
tq..

cik sofia!!
hehe

LuVidA^^ said...

tahniah :)