pAsAl Aku

My photo
tak kaya. tak pandai. tak kurus. tak anggun. tak rendah. tak aneh. tak baik. tak jahat. tak bising. tak kerek. tak merokok. tak siuman. erk..?

Friday, August 6, 2010

:: baju renang OH baju berenang ::

tedenggg~~~
ibu mertuamu: apa lagi yang kau mahu kasim? pergi kau!aku tidak mahu lagi melihat muka kau itu.huh!

kasim: jangan begitu ibu mertuaku.izinkanlah aku berjumpa adinda Combi.

ibu mertuamu: apaa?? sudah ku bilang dia sudah mati! apa kau pekakkah?

kasim: jangan seksa perasaan kasim ibu mertuaku! aku mahu berjumpanya.

ibu mertuamu: kau tak mahu dengar kata ya!! panggg!!! <--bukan pelempang.tapi nama guard rumah ibu mertuamu. sekian.. ade tak rupa ibu mertua yang garang lagi bengis lagi kerek lagi tegas lagi poyo lagi kelam??? mau yang cakap!! aku rasa nih antara muka normal aku. ha!haa! jangan busuk hati.tampo kening kang!! tapi kau tengok muka inesen aku. walaupun kekadang ade je orang yang xsuke wajah2 normal aku, aku tetap redha. sebab aku inesen. taraaa~~

gigi memang kena highlight sket~~
sudah!

hari tuh, pegi carik baju renang.
auww~ seksi x??
bukan bikini..nih baju full.
sebelum itu, terimalah lagu ini...

dari lah kangar,
ke arau pula.
singgah di changlun cari lah ia.
tapi tak jumpa-jumpa walau dah penat,
akhirnya dapat di alor star mall~~
haha..budus pnye lirik.dah2..
sambil menyelam, minum air.
so, kita kena ada tenaga yang cukup untuk misi mencari nih.
apalagi, 'mai secawan!!' eh..'mai sepinggan!'..
jeng jejeng~~~

boleh tahan sedap jugak~ sila la beli.

heh.ak ske gamba idid..=D


ohoo..saya juga jumpa sang sipek mata.jadi, terus menebus beliau.
takde jenama. janji chantek.
sang sipek mata di-try oleh semua ahli misi pencarian baju renang.tengok2!!
saja letak pling!pling! kat sipek mata itu.
maknanye sipek itu baru.
comey kan?


idid.

dha.

mau.
sya.

and finally~~~
THE SPECIAL BAJU RENANG
special sebab jaoh nak mampos tempat yang ada jual benda nih!




kau tau x, peluh aku, boleh kumpul2, letak kat laut, air laut pon blh naek 1 m..haha

dah2.bye.


amek nih..hadiah sebab sudi baca post gile nih.
seksi x?
huu~

9 comments:

iza said...

Salam...

Dah lama teringin nk belajar berenang tp belum jumpa guru perempuan...

syak sahaja said...

hmmm... patin tulisan xclear r,,, suke r entry nih, nape xletak gmbr model pakai bju renang??? he3

I*K*T*I*R*A*F said...

yumyummmmm.sedap tuuuu. :D

syaza said...

waw!
sermin mate mahalll...
bj reng seksi...
memg gilak entry nih...
berani

a t t said...

kak iza: kalo nak guru perempuan raenye kite sendiri yg kena request.tpi mahal~ diorang pon sbb amek kokurikulum..tuh yg free..xyah baya~ ^^

a t t said...

syak: nnt aku bg clear eh..nnt la..haha

iktiraf: ^^

syaza: xde mhalnye sipek itu~~

syaza said...

haha
memg mengancam sume model2 spek mate att nih!
bagus2 sume ad gaye unik tersendirik--->kate pengkritik

admin said...

xpon..biase2x aje..hehe

Unknown said...

噴印機
噴碼機
雷射標示
碳帶熱轉印機
打包機
pet打包機